Bra er ikke godt nok, vi må bli besatt kundeopplevelser
Det teknologiske skiftet endrar verda rundt oss i rekordfart. Kunstig intelligens, VR, robotar og nye digitale løysingar formar kvardagen vår – både som menneske, i organisasjonar og i samfunn. Endringane skaper utfordringar, men òg store moglegheiter for dei som vil ligge i front og utvikle løysingar som gir betre kunde- og brukaropplevingar. I foredraget får du døme frå praksis, innsikt i samfunnstrendar og teknologi, og konkrete råd om korleis du kan bruke utviklinga til å skape verdi.
Foto: CF-Wesenberg/Kolonihaven
Futurist og teknologioptimist
Eirik Hansen Normann er ein leiande futurist og teknologioptimist, kjend for sine engasjerande foredrag om samfunnstrendar, digitalisering og teknologi. Med bakgrunn som siviløkonom, ein master i teknologileiing og over 20 års leiarerfaring, har han eit skarpt blikk for korleis teknologi påverkar oss – og kva dette betyr i praksis.
Han legg særleg vekt på kor viktig tillit og menneskelege ferdigheiter er i ei tid der teknologien skaper stadig fleire møtepunkt utan direkte menneskeleg kontakt. Empati, intuisjon og evna til kritisk tenking er eigenskapar han meiner blir endå viktigare framover.
Eirik er kåra til Årets talar, er ein ettertrakta formidlar, og førelest ved Høyskolen Kristiania. Han har òg vore medforfattar av boka Når juss møter AI.